Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2008

Παράσταση: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου

Εχθές παρακολύθησα την παράσταση με τη Νένα Μεντή και πραγματικά η υποκριτική της ικανότητα με καθήλωσε. Συγκλονιστική ερμηνεία. Να μη χορταίνεις να βλέπεις αλήθεια! Την αλήθεια που προσπάθησε να μας μεταδώσει ο Δάσκαλος. Είναι μια παράσταση που αξίζει τον κόπο.
Α και όσοι βρεθείτε στην πρωτεύουσα επικοινωνήστε με τους Αθηναίους για να τα πούμε. Μη νομίζετε και εμείς θέλουμε το ξεκούνημά μας. Δεν είναι μόνο η απόσταση εχθρός των προσωπικών επαφών αλλά και η καθημερινότητα που μας παρασύρει.
Τα φιλιά μου σε όλους σας!

3 σχόλια:

νελλη είπε...

Και θα αποτελει και ιστορική πηγή η παράσταση.Ποιός έγραψε αλήθεια το κείμενο;
Μαρία μου εγώ πάντως θα σας τηλ τώρα που θα έρθω. Να οργανώσουμε θεατροτσαρκες!

miranta είπε...

Κορίτσια ζηλεύω Θα θελα και γω να συμμετέχω σε αυτές τις θεατρότσαρκες!Αλλά δυστυχώς αδύνατο να έρθω Αθήνα
Σας σκέφτομαι πάντως με αγάπη όλους σας

eirini είπε...

Σκεφτόμουνα από καιρό να δω αυτή την παράσταση αλλά αναρωτιόμουνα αν κρατά το θεατή. Τώρα που μου το λέτε θα το αποφασίσω να πάω. Εγώ είδα πρόσφατα την παράσταση "Ένας στους δέκα" στο θέατρο του Νέου Κόσμου και ήταν πραγματικά πολύ δυνατή, σας τη συνιστώ!